FANDOM

10755 Wodny pościg Zane'a
10755 main
Zestaw
Rodzaj Model
Ilość części 131
Minifigurki Chopper Maroon
Zane
Rok wydania 2018
Cena 89,99 zł
Instrukcja Budowy

10755 Wodny pościg Zane'a jest jednym z zestawów linii Juniors z podserii Ninjago. Zawiera minifigurki Choppera Maroona z motocyklem i Zane'a z łodzią, a także świątynię z mapą prowadzącą do miejsca ukrycia jednej z Masek Oni.

Opis z LEGO.com

Stań do wyścigu z Chopperem Maroonem i zdobądź mapę skarbu!

Przywołaj swoje umiejętności ninja i pomóż Zane’owi odzyskać mapę! Ten emocjonujący zestaw zawiera łatwe do zbudowania elementy, w tym pływającą łódkę z obrotowym kołem sterowym i hakiem na łańcuchu, motocykl oraz świątynię, w której znajdziesz obracające się przeszkody, tajną broń i mapę. Dzieci znajdą w tej ciekawej zabawce proste instrukcje budowania i zabawy. Składanie rozpoczyna się od większych klocków, by mali konstruktorzy poczuli się pewniej. W zestawie 2 minifigurki.

  • W zestawie minifigurki Zane’a i Choppera Maroona.
  • Znajdziesz tu świątynię z rampami, przystanią dla łódki i kręcącymi się przeszkodami z nożami i wężami. W świątyni czeka mapa z podstawką, a nad łukiem wejścia wiszą ozdobne kostury, których można użyć jako tajnej broni.
  • W zestawie jest też motocykl, łódź z obrotowym kołem sterowym, łańcuch z hakiem oraz lodowe kołki i złoty kostur, które mogą służyć za tajną broń.
  • Łódka naprawdę pływa!
  • Zakręć pułapką z wężami i nożami, aby spowolnić motocykl Choppera Maroona.
  • Zarzuć hak na motocykl. Teraz Chopper Maroon nie zdobędzie mapy!
  • Umieść mapę na kole sterowym i płyń prosto po maskę!
  • W zestawie broń: złote katany Zane’a i czerwona katana Choppera Maroona.
  • Zawiera 2 „pływające” bomby i mapę z drogą do skarbu.
  • Ta ciekawa zabawka jest odpowiednia dla dzieci w wieku 4–7 lat.
  • Łatwe do złożenia modele składają się z dużych elementów i podstawek pomagających rozpocząć montaż, a proste instrukcje pozwalają dzieciom szybko zabrać się do budowania i zabawy.
  • Zestawy LEGO® Juniors są w pełni zgodne ze wszystkimi innymi zestawami LEGO.
  • Łódź ze złotymi kosturami ma ok. 4 cm wysokości, 20 cm długości i 6 cm szerokości.
  • Wymiary świątyni: ok. 9 cm wysokości, 19 cm szerokości i 8 cm głębokości.
  • Wymiary motocykla: ok. 4 cm wysokości, 8 cm długości i 2 cm szerokości.

Galeria