FANDOM

70588 Samochód tytanowego ninja
70588 Titanium Ninja Tumbler
Zestaw
Rodzaj Model
Ilość części 342
Minifigurki Ninja Droid (x2)
Zane
Rok wydania 2016
Cena 139,99zł
Instrukcja budowy

70588 Samochód tytanowego ninja jest jednym z zestawów Ninjago. Zawiera dwa Ninja Droidy, Zane'a, Tumbler i plecak odrzutowy.

Opis z LEGO.com

Staw czoła nindroidom w potężnym Tumblerze tytanowego ninja Zane'a!

Jeden z nindroidów założył plecak odrzutowy i celuje w Tumbler tytanowego ninja — przygotuj się do walki! Wysuń i odpal ukryte działa sprężynowe Tumblera, a potem odłącz pojazd latający Zane'a i przenieś walkę w przestworza. Unikaj strzałów i technoostrzy nindroidów, a na koniec schwytaj jednego z tych niebezpiecznych złoczyńców i zamknij go w luku więziennym Tumblera!

  • W zestawie 3 minifigurki: Zane i 2 nindroidy.
  • Tumbler tytanowego ninja ma otwieraną kabinę, 4 koła z gumowymi oponami, 2 ukryte działka sprężynowe, 2 miotacze klocków i odczepiany luk więzienny na pojmane nindroidy.
  • Naciśnij guzik z tyłu Tumblera, by wysunąć ukryte pociski sprężynowe, po czym lekko naciśnij drugi koniec pocisku, by go odpalić.
  • Od Tumblera można odłączyć pojazd latający Zane'a ze złotymi ostrzami ninja.
  • Budowany z klocków plecak odrzutowy nindroidów ma silniki odrzutowe i 2 odczepiane miecze.
  • Broń: 2 złote shurikeny Zane'a oraz miotacz klocków i technoostrze nindroidów.
  • Rozegraj swoje ulubione sceny z programu NINJAGO™: Mistrzowie Spinjitzu.
  • Zestaw odpowiedni dla dzieci w wieku od 7 do 14 lat.
  • Wymiary Tumblera tytanowego ninja: 8 cm wysokości, 20 cm długości i 12 cm szerokości.
  • Wymiary odczepianego pojazdu latającego Zane'a: 8 cm długości, 8 cm szerokości i 2 cm wysokości.

Galeria