FANDOM

70611 Nartnik
70611 Water Strider
Zestaw
Rodzaj Model
Ilość części 494
Minifigurki Nya
Kai
Rozdymka
Zbir z Armii Rekinów
Rok wydania 2017
Cena 179,99 zł
Instrukcja budowy

70611 Nartnik jest jednym z zestawów z LEGO Ninjago: Film. Zawiera Nyę, Kaia, Rozdymkę i zbira z Armii Rekinów, a także mecha "nartnik".

Opis z LEGO.com

Wygoń Armię Rekinów z wody za pomocą nartnika!

Ruszaj do walki z Armią Rekinów! Udawaj, że chodzisz po wodzie i wspinasz się na ściany w tym fantastycznym mechu z filmu LEGO® NINJAGO®: FILM™. Nartnik ma kokpit z miejscem na minifigurkę, który można obrócić o 360 stopni, szybkostrzelne działko na sześć klocków oraz cztery ruchome nogi, dzięki którym można ustawić model w różnych pozach bojowych. W zestawie są też cztery minifigurki z bronią, które umożliwią wiele godzin emocjonującej zabawy w odgrywanie scenek walki między ninja a Armią Rekinów.

  • W zestawie cztery minifigurki: Nya, Kai, Rozdymka i zbir z Armii Rekinów.
  • Nartnik ma otwierany kokpit, który obraca się o 360 stopni i mieści minifigurkę, szybkostrzelne działko na sześć klocków, cztery ruchome nogi z poduszkowymi stopami oraz trzy przezroczyste niebieskie flagi.
  • Broń: włócznia z chwostem Nyi, dwa miecze Kaia, maczuga Rozdymki oraz kolczasty rybi sztylet zbira z Armii Rekinów.
  • Akcesoria: spódnica z materiału Nyi oraz hełm Rozdymki (nowość na sierpień 2017 r.).
  • Odgrywaj niezwykłe sceny z filmu LEGO® NINJAGO®: FILM™.
  • Nartnik ma ok. 18 cm wysokości, 30 cm długości i 30 cm szerokości.

Galeria