70617 Świątynia broni ostatecznej
70617 Temple of The Ultimate Ultimate Weapon
Zestaw
Rodzaj Model
Ilość części 1403
Minifigurki Kai
Nya
Cole
Zane
Lloyd
Jay
Garmadon (strój dżunglowy)
Rok wydania 2017
Cena 449,99 zł
Instrukcja budowy

70617 Świątynia broni ostatecznej jest jednym z zestawów z LEGO Ninjago: Film. Zawiera Kaia, Nyę, Cole'a, Zane'a, Lloyda, Jaya oraz Garmadona w stroju dżunglowym, a także świątynię i jej kamiennych strażników.

Opis z LEGO.com

LEGO.com-icon-yellow To jest opis pochodzący z LEGO.com. Nie należy go modyfikować.

Omiń pułapki w Świątyni!

Dołącz do misji ninja i dostań się do środka Świątyni broni ostatecznej z filmu LEGO® NINJAGO®: FILM™. W świątyni znajdziesz tajne wejście, działającą zapadnię, spadające kamienie i dynamit, pułapki z wystrzeliwanymi ostrzami i spadającym mieczem, lochy oraz wiszącą klatkę, w której można zamknąć minifigurkę. Część świątyni z tyczkami można wysunąć i w ten sposób dostać się do skrzyni ze skarbem. W zestawie jest też siedem minifigurek z bronią i dwie figurki strażników świątynnych do zbudowania, dzięki którym zabawa będzie jeszcze ciekawsza.

  • W zestawie siedem minifigurek: Kai, Nya, Cole, Zane, Lloyd, Jay i dżunglowy Garmadon z czterema rękami i nowym dżunglowym strojem (nowość na sierpień 2017 r.) oraz dwie figurki strażników świątynnych do zbudowania.
  • Świątynia ma duże drzwi wejściowe, zapadnię, spadające kamienie i dynamit, lochy z sekretnym wyjściem, składzik z mieczem i wazą do zbudowania, dwa pomieszczenia na poddaszu, latarnię z przezroczystym niebieskim płomieniem, posąg oraz różne akcesoria takie jak szkielet, pająk i dwa węże. W bibliotece jest zwój i ukryty miotacz dysków (strzelający dyskami z rysunkiem ostrza), a w pomieszczeniu ze złotym mieczem znajduje się pułapka ze spadającym mieczem. W wiszącej klatce można zamknąć minifigurkę, a część świątyni z tyczkami można wysunąć i w ten sposób dostać się do skrzyni ze skarbem.
  • Zrzuć skałę, by przewrócić przechodzącą minifigurkę, a potem podnieś łańcuch pokrętłem i zrzuć ją jeszcze raz!
  • Naciśnij dźwignię, aby otworzyć tajne wyjście z lochu.
  • Włącz miotacz ostrzy ukryty pod zwojem i zaskocz minifigurkę.
  • Obróć pokrętło, by uruchomić spadający miecz i przewrócić minifigurkę.
  • Broń: dwie katany Kaia, włócznia z chwostem Nyi, młot Cole’a, łuk i strzała Zane’a, chiński miecz z chwostem Lloyda, łańcuch z kolcem Jaya oraz cztery miecze dżunglowego Gamadona.
  • Akcesoria: pochwa na miecz Kaia i kołczan Zane'a.
  • Odgrywaj niezwykłe sceny z filmu LEGO® NINJAGO®: FILM™.
  • Świątynia broni ostatecznej ma ok. 49 cm wysokości, 38 cm szerokości i 28 cmgłębokości.
  • Strażnicy świątynni mają ok. 10 cm wysokości.

Galeria

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA o ile nie wspomniano inaczej.