FANDOM

70626 Świt Żelaznego Fatum
70626 Dawn of Iron Doom
Zestaw
Rodzaj Model
Ilość części 704
Minifigurki Lloyd
Jay
Wu
Acronix
Krux
Blunck
Rok wydania 2017
Cena 269,99zł
Instrukcja budowy

70626 Świt Żelaznego Fatum jest jednym z zestawów Ninjago. Zawiera Lloyda, Jaya, Wu, Bliźniaki Czasu: Acronixa i Kruxa, komandora Bluncka, wężowego mecha, fort sił Cynobru oraz mały pojazd Zielonego Ninja.

Opis z LEGO.com

Pomóż Lloydowi i Jayowi rozprawić się ze złowieszczym wężowym mechem!

Dołącz do Lloyda i Jaya, którzy wyruszają z misją uwolnienia Mistrza Wu i powstrzymania Bliźniaków Czasu przed przejęciem kontroli nad czasem! W zestawie Świt Żelaznego Fatum znajdziesz także figurkę wężowego mecha, którą można ustawić w wielu różnych pozycjach. Jest ona wyposażona w sterowany pokrętłem portal czasowy i gniazda do podłączenia czterech przezroczystych Ostrzy Czasu. Uzbrojenie tego mecha stanowi wyrzutnia klocków w oku oraz dwa wielkie, odłączane ostrza. Fort sił Cynobru na moczarach ma funkcję zrzucania jaja oraz otwierane więzienie. Można go też przebudowywać, dostosowując układ do własnych potrzeb. W zestawie sześć minifigurek z wyborem broni, dzięki której zabawa w odgrywanie bitew będzie jeszcze bardziej intensywna.

  • Zestaw zawiera sześć minifigurek: Lloyda, Jaya, Acronixa, Kruxa, komandora Bluncka i Mistrza Wu.
  • Wężowy mech potrafi machać ogonem, ma podwójny kokpit dla minifigurek, wyrzutnię w oku, ruchomą głowę i ramiona, dwa wielkie odłączane ostrza oraz portal czasowy z gniazdami na cztery przejrzyste Ostrza Czasu — Ostrze Przewijania (zielone), Ostrze Spowolnienia (niebieskie), Ostrze Zatrzymania (czerwone) i Ostrze Cofania (żółte).
  • Pokrętło na grzbiecie mecha uruchamia portal czasowy z przodu.
  • Wielkie ostrza z tyłu można odłączyć i umieścić w dłoniach mecha.
  • W forcie na moczarach znajdziesz cynobrowe jajo, mechanizm pozwalający na jego zrzucenie, otwierane więzienie i szereg dekoracji, w ty m flagę Cynobru, bagienne szuwary i węże.
  • Model fortu można składać na różne sposoby.
  • W zestawie broń: dwie katany Lloyda, dwie katany Jaya oraz cynobrowy topór i cynobrowy miecz komandora Bluncka.
  • Zestaw zawiera też akcesoria: kaptury i płaszcze Acronixa i Kruxa, hełm komandora Bluncka, a do tego sześć czerwonych elementów węży.
  • Odegraj najlepsze ulubione sceny z serialu telewizyjnego NINJAGO®: Mistrzowie Spinjitzu.
  • Zestaw odpowiedni dla dzieci w wieku od 8 lat.
  • Wąż mech ma ok. 23 cm wysokości.
  • Wymiary fortu na moczarach: ok. 19 cm wysokości, 20 cm szerokości i 11 cm głębokości.

Galeria