FANDOM

70632 Mech wstrząsu
70632 main
Zestaw
Rodzaj Model
Ilość części 1202
Minifigurki Cole
Fred Finley
Mike Szpikulec
Misako
Niszczyciel
Rok wydania 2017
Cena 349,99 zł
Instrukcja budowy

70632 Mech wstrząsu jest jednym z zestawów z LEGO Ninjago: Film. Zawiera minifigurki Cole'a, Freda Finley'a, Mike'a Szpikulca, Misako w stroju Żelaznego Smoka i Niszczyciela oraz Mecha Wstrząsu.

Opis z LEGO.com

Walcz dźwiękiem w Mechu wstrząsu Cole’a!

Wystrzel „fale dźwiękowe” z Mecha wstrząsu Cole’a, żeby uratować reportera telewizyjnego Freda Finleya przed Armią Rekinów w tym emocjonującym zestawie z filmu LEGO® NINJAGO® MOVIE™. Niezwykle ruchomy Mech wstrząsu ma jedno koło, otwierany kokpit z miejscem na minifigurkę i składane „głośniki” na ramionach z ośmioma ukrytymi pociskami przedstawiającymi fale dźwiękowe. Mech ma także w pełni ruchome ramiona z chwytliwymi pięściami oraz duże koło ze stabilizatorem. Ten fajny zestaw dla dzieci zawiera pięć minifigurek z bronią, dzięki czemu zabawa w odgrywanie bitew będzie jeszcze bardziej intensywna.

  • W zestawie pięć minifigurek: Cole, Misako, Niszczyciel, Mike Szpikulec oraz Fred Finley.
  • Mech wstrząsu ma otwierany kokpit z miejscem na minifigurkę, w pełni ruchome ramiona, chwytliwe pięści, składane „głośniki” na ramionach z czterema pociskami przedstawiającymi fale dźwiękowe na każdym ramieniu oraz duże koło ze stabilizatorem.
  • Broń: młot Cole'a, łuk i strzała Misako, rybi miecz Niszczyciela oraz rybia włócznia Mike'a Szpikulca.
  • Akcesoria: kołczan Misako i mikrofon Freda Finleya.
  • Minifigurki Misako i Freda Finleya to nowość na grudzień 2017 r.
  • Odgrywaj niezwykłe sceny z filmu LEGO® NINJAGO® MOVIE™.
  • Ten fajny zestaw jest odpowiedni dla dzieci w wieku 9–14 lat.
  • Model ma ok. 33 cm wysokości, 16 cm długości oraz 30 cm szerokości.

Galeria