FANDOM

70650 Skrzydło przeznaczenia
70650 main
Zestaw
Rodzaj Model
Ilość części 181
Minifigurki Jet Jack
Kai
Rok wydania 2018
Cena 89,99 zł
Instrukcja budowy

70650 Skrzydło przeznaczenia jest jednym z zestawów Ninjago. Zawiera minifigurki Jet Jack i Kaia oraz Skrzydło przeznaczenia i cokół z Ostrzem z kości smoka.

Opis z LEGO.com

Leć po niebie z Kaiem na pokładzie Skrzydła przeznaczenia!

Siądź za sterami samolotu z zestawu LEGO® NINJAGO® 70650 Skrzydło przeznaczenia i pomóż Kaiowi pokonać Jet Jacka w walce o ostrze z kości smoka! Skrzydło przeznaczenia ma otwierany kokpit z miejscem na minifigurkę, a uzbrojone jest w sprężynowe działka oraz miotacze klocków. Zestaw zawiera także cokół na ostrze z kości smoka oraz dwie minifigurki LEGO NINJAGO z bronią i plecakiem odrzutowym Jet Jacka, dzięki czemu zabawa w odgrywanie bitew będzie jeszcze ciekawsza.

  • W zestawie dwie minifigurki LEGO® NINJAGO®: Kai i Jet Jack.
  • Skrzydło przeznaczenia ma otwierany kokpit z miejscem na minifigurkę, dwa działka sprężynowe, dwa miotacze klocków oraz dwie odczepiane katany na skrzydłach.
  • Na cokole znajduje się odczepiany element smoczej zbroi: ostrze z kości smoka.
  • Broń: dwie katany Kaia i włócznia Jet Jacka.
  • Plecak odrzutowy Jet Jacka.
  • Odtwórz wspaniałe sceny akcji ninja z serialu telewizyjnego NINJAGO® Mistrzowie Spinjitzu.
  • Inne części smoczej zbroi do zebrania znajdziesz w zestawach 70652 Zwiastun burzy, 70653 Narodziny, 70654 Dieselnauta oraz 70655 Smocza jama.
  • Ten fajny zestaw dla dzieci ma ok. 7 cm wysokości, 15 cm długości i 25 cm szerokości.

Galeria