FANDOM

70656 Garmadon, Garmadon, GARMADON!
70656 main
Zestaw
Rodzaj Model
Ilość części 830
Minifigurki Frank
Garmadon
Lloyd
Młot
Nancy
Nomis
Rok wydania 2017
Cena 349,99 zł
Instrukcja budowy

70656 Garmadon, Garmadon, GARMADON! jest jednym z zestawów z LEGO Ninjago: Film. Zawiera minifigurki Franka, Garmadona, Lloyda, Młota, Nancy i Nomisa oraz Mecha Rekina i stoisko z hot dogami.

Opis z LEGO.com

Obroń Miasto NINJAGO® przed atakiem Mecha Rekina Garmadona!

Pomóż Lloydowi uratować Nomisa i Nancy przed atakiem Mecha Rekina w tym emocjonującym zestawie LEGO® NINJAGO® MOVIE™ Garmadon, Garmadon, GARMADON! Mech ma dwa otwierane kokpity, ruchome szczęki włączane przyciskiem, ruchome nogi i dwa działka do strzelania. Minifigurkę Garmadona można postawić na wypustkach LEGO na czubku głowy mecha. Ten fajny zestaw dla dzieci zawiera także stoisko z hot dogami i sześć minifigurek z bronią i akcesoriami.

  • W zestawie sześć minifigurek: Garmadon, Lloyd, Młot, Frank, Nomis i Nancy.
  • Mech Rekin Garmadona ma dwa otwierane kokpity z miejscem na minifigurkę, kokpit z miejscem na minifigurkę z tyłu z przezroczystą, okrągłą szybą i otwieranym schowkiem na dwie katany, ruchome szczęki włączane przyciskiem, ruchome nogi, dwa działka do strzelania, rekinie płetwy, trzy obracające się wirniki i przezroczyste niebieskie oczy. *Minifigurkę Garmadona można postawić na wypustkach LEGO na czubku głowy mecha.
  • Stoisko z hot dogami ma dużą kiełbaskę do zbudowania na dachu, szyld z napisem „HOT Noodle DOG”, flagę z napisem „HOT” oraz zestaw elementów, takich jak hot dog i dwa pojemniki z przyprawami.
  • Broń: dwie katany Garmadona, miecz Lloyda, rybi młot Młota oraz rybia włócznia Franka.
  • W zestawie jest też hot dog Nancy.
  • Minifigurki Nomisa i Nancy to nowość na grudzień 2017 r.
  • Odgrywaj niezwykłe sceny z filmu LEGO® NINJAGO® MOVIE™.
  • Ten fajny zestaw jest odpowiedni dla dzieci w wieku 9–14 lat.
  • Mech Rekin Garmadona ma ok. 25 cm wysokości, 38 cm długości i 26 cm szerokości.
  • Stoisko z hot dogami ma ok. 9 cm wysokości, 8 cm szerokości i 4 cm głębokości.

Galeria