FANDOM

70658 Tytan Oni
70658 main
Zestaw
Rodzaj Model
Ilość części 522
Minifigurki Harumi
Lloyd Garmadon
Lord Garmadon
Nya
Rok wydania 2018
Cena 229,99 zł
Instrukcja budowy

70658 Tytan Oni jest jednym z zestawów Ninjago. Zawiera minifigurki Harumi, Lloyda, Lorda Garmadona i Nyi oraz składaną figurkę Colossiego.

Opis z LEGO.com

Pomóż Nyi i Lloydowi w walce z Tytanem Oni!

Pomóż bohaterom ninja uwolnić Miasto NINJAGO® od złego Lorda Garmadona i ogromnego Tytana w zestawie LEGO® NINJAGO 70658 Tytan Oni. Ruchoma figurka Tytana wyposażona jest w miotacze dysków oraz olbrzymie katany, które może trzymać w dłoniach. W zestawie znajdziesz także cztery minifigurki LEGO NINJAGO z bronią — w tym podwójną kosą Nyi oraz katanami do zbudowania Lorda Garmadona — dzięki czemu zabawa w odgrywanie bitew będzie jeszcze ciekawsza.

  • W zestawie cztery minifigurki LEGO® NINJAGO®: Lloyd, Nya, Lord Garmadon i Harumi.
  • Tytan Oni ma ruchome ręce i nogi, chwytne dłonie, miotacze dysków na obu ramionach oraz pochwę z dwiema dużymi katanami.
  • Broń: miecz Lloyda, podwójna kosa Nyi, dwie katany do zbudowania i dwie włócznie do zbudowania Lorda Garmadona oraz dwie katany Harumi.
  • W zestawie jest też flaga do zbudowania Lloyda.
  • Odtwórz wspaniałe sceny akcji ninja z serialu telewizyjnego NINJAGO® Mistrzowie Spinjitzu.
  • Model ma ok. 25 cm wysokości, 7 cm długości i 18 cm szerokości.

Galeria