70659 Spinjitzu Kai
70659 main.png
Zestaw
Rodzaj Spinjitzu
Ilość części 97
Minifigurki Kai
Rok wydania 2019
Cena 44,99 zł
Instrukcja budowy

70659 Spinjitzu Kai jest jednym z zestawów Ninjago. Zawiera minifigurkę Kaia ze srebrną kataną oraz spinner z trzema wariantami dodatków na podstawkach.

Opis z LEGO.com

LEGO.com-icon-yellow.png To jest opis pochodzący z LEGO.com. Nie należy go modyfikować.

Stwórz tornado ognia ze spinnerem LEGO® NINJAGO® Spinjitzu Kai!

Opanuj sztukę Spinjitzu ze spinnerem LEGO® NINJAGO® z zestawu 70659 Spinjitzu Kai. Ta zabawka ninja zawiera Tornado ognia — spinner NINJAGO Spinjitzu Kaia z nową podstawką (nowość na styczeń 2019 r.) i trzema dodatkami umożliwiającymi wybór trybu bojowego, obronnego lub wyścigowego. Eksperymentuj z różnymi technikami, twórz własne wyzwania lub zmierz się z przyjaciółmi — możliwości zabawy są nieograniczone. Ta kreatywna zabawka zawiera minifigurkę Kaia z kataną oraz trzy stojaki do zbudowania, na których można ustawić doczepiane bronie i elementy.

  • W zestawie minifigurka LEGO® NINJAGO® Kaia ze srebrną kataną.
  • Zestaw LEGO® NINJAGO® Spinjitzu Kai zawiera Tornado ognia — spinner z nową podstawką (nowość na styczeń 2019 r.) i trzema dodatkami umożliwiającymi wybór trybu bojowego, obronnego lub wyścigowego.
  • Dodatek do trybu bojowego ma cztery ogniste katany, do trybu obronnego — cztery klocki przedstawiające ogień, a do trybu wyścigowego — cztery kolce.
  • Zestaw LEGO® NINJAGO® Spinjitzu zawiera też trzy stojaki do zbudowania, na których można ustawić doczepiane bronie i elementy.
  • Stwórz własne wyzwania ninja Spinjitzu i zmierz się z przyjaciółmi.
  • Po połączeniu z zestawami LEGO® NINJAGO® 70660 Spinjitzu Jay, 70661 Spinjitzu Zane, 70662 Spinjitzu Cole, 70663 Spinjitzu Nya & Wu oraz 70664 Spinjitzu Lloyd vs. Garmadon możesz urządzić jeszcze wspanialsze pojedynki LEGO Spinjitzu.
  • W tym emocjonującym zestawie LEGO® NINJAGO odtworzysz efekt tornado ninja znany z serialu telewizyjnego NINJAGO® Mistrzowie Spinjitzu.
  • Spinner Tornado ognia (bez dodatków) ma ok. 4 cm wysokości, 5 cm długości i 5 cm szerokości.

Galeria