FANDOM

70664 Spinjitzu Lloyd vs. Garmadon
70664 main
Zestaw
Rodzaj Spinjitzu
Ilość części 208
Minifigurki Garmadon
Lloyd
Rok wydania 2019
Cena 89,99 zł
Instrukcja budowy

70664 Spinjitzu Lloyd vs. Garmadon jest jednym z zestawów Ninjago. Zawiera minifigurki Garmadona i Lloyda ze srebrnymi katanami oraz dwa spinnery z trzema parami dodatków na podstawkach.

Opis z LEGO.com

Urządź zaciekły pojedynek na spinnery ninja między Lloydem a Lordem Garmadonem!

Urządź walkę dobrego syna z nikczemnym ojcem w zestawie LEGO® NINJAGO® 70664 Spinjitzu Lloyd vs. Garmadon. Ta zabawka ninja zawiera Tornado energii, czyli spinner Spinjitzu Zielonego Ninja Lloyda, oraz Tornado zniszczenia, czyli spinner Spinjitzu Lorda Garmadona. Każdy ze spinnerów ma nową podstawkę (nowość na styczeń 2019 r.) i trzy dodatki umożliwiające wybór trybu bojowego, obronnego lub wyścigowego. Eksperymentuj z różnymi technikami zabawy spinnerami NINJAGO, twórz własne wyzwania lub zmierz się z przyjaciółmi — możliwości zabawy są nieograniczone. Ten zestaw LEGO NINJAGO zawiera minifigurki Lloyda i Lorda Garmadona z katanami oraz sześć stojaków do zbudowania, na których można ustawić doczepiane bronie i elementy.

  • W zestawie minifigurki Lloyda i Lorda Garmadona ze srebrnymi katanami.
  • W komplecie spinner Spinjitzu Tornado energii Lloyda i spinner Tornado zniszczenia Lorda Garmadona. Każdy ze spinnerów ma nową podstawkę (nowość na styczeń 2019 r.) i trzy dodatki umożliwiające wybór trybu bojowego, obronnego lub wyścigowego.
  • Dodatek Lloyda do trybu bojowego ma cztery ostrza energii, do trybu obronnego — cztery klocki przedstawiające energię, a do trybu wyścigowego — cztery kolce.
  • Dodatek Lorda Garmadona do trybu bojowego ma cztery podwójne sztylety, do trybu obronnego — cztery klocki przedstawiające zniszczenie, a do trybu wyścigowego — cztery kolce.
  • Ten zestaw spinnerów zawiera też sześć stojaków do zbudowania, na których można ustawić doczepiane bronie i elementy.
  • Stwórz własne wyzwania ninja Spinjitzu i zmierz się z przyjaciółmi w walce na spinnery.
  • Po połączeniu z zestawami LEGO® NINJAGO® 70659 Spinjitzu Kai, 70660 Spinjitzu Jay, 70661 Spinjitzu Zane, 70662 Spinjitzu Cole oraz 70663 Spinjitzu Nya & Wu możesz urządzić jeszcze wspanialsze pojedynki LEGO Spinjitzu.
  • Odtwórz efekt tornado ninja znany z serialu telewizyjnego NINJAGO® Mistrzowie Spinjitzu.
  • Każdy spinner (bez dodatków) ma ok. 4 cm wysokości, 5 cm długości i 5 cm szerokości.

Galeria