FANDOM

70679 Ultrasmok
70679 main
Zestaw
Rodzaj Model
Ilość części 951
Minifigurki Mistrz Wu
Lasha
Lloyd
Lord Garmadon
Pythor
Spitta
Rok wydania 2019
Cena 399,99 zł
Instrukcja budowy

70679 Ultrasmok jest jednym z zestawów Ninjago z linii Legacy, stanowi odświeżoną wersję zestawu 9450 Epicka walka smoków. Zawiera minifigurki Lashy, Lloyda, Garmadona, Pythora, Spitty i Wu oraz konstrukcję Ultra Smoka, i wyrzutni.

Opis z LEGO.com

Leć do walki z wojownikami ninja Lloydem i Wu na grzbiecie Ultrasmoka!

Stań do walki ze złym Lordem Garmadonem, Pythorem i Wężonami w zestawie LEGO® NINJAGO® Legacy 70679 Utrasmok! Ten imponujący smok NINJAGO ma kokpit z miejscem na dwie minifigurki, cztery głowy z miotaczami klocków i kłapiącymi szczękami, rozkładane skrzydła, machający ogon i uchwyt ułatwiający latanie i zabawę. Ten pełen akcji zestaw ze smokiem zawiera sześć minifigurek z bronią, które przydadzą się podczas zabawy w odgrywanie na nowo klasycznych scen akcji z serialu telewizyjnego NINJAGO Mistrzowie Spinjitzu.

  • W zestawie sześć minifigurek LEGO® NINJAGO®: ninja Lloyd i Wu oraz Lord Garmadon, Spitta, Lasha i Pythor.
  • Ultrasmok ma kokpit z miejscem na dwie minifigurki i tron dla Lloyda, uchwyt ułatwiający latanie i zabawę, rozkładane skrzydła, cztery głowy (każda innego żywiołu) z miotaczami klocków i kłapiącymi szczękami, machający ogon i ruchome kończyny.
  • Podnieś czterogłowego smoka za uchwyt, by rozłożyć mu skrzydła i wzbić się do lotu!
  • Broń: dwie złote katany ninja Lloyda z serii LEGO® NINJAGO®, kij bo Wu, cztery srebrne katany Lorda Garmadona, włócznia Spitty, nóż motylkowy Lashy oraz krótki sztylet Wężona Pythora.
  • Seria LEGO® NINJAGO® Legacy to nowe wersje popularnych zestawów LEGO NINJAGO z poprzednich sezonów serialu telewizyjnego NINJAGO Mistrzowie Spinjitzu, które w nowy sposób przedstawiają kultowe konflikty.
  • Model ma ok. 20 cm wysokości, 55 cm długości i 44 cm szerokości

Galeria