FANDOM

Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Stub-icon.png
Zaproszenie
45. Zaproszenie
Odcinek
Poprzedni
Tytanowy Ninja
Następny
Tylko jeden zwycięży

Zaproszenie jest czterdziestym piątym odcinkiem serialu LEGO Ninjago: Mistrzowie Spinjitzu.

Streszczenie

Odcinek rozpoczyna się sceną, w której Lloyd bierze udział w symulacji walki z nindroidami. Gdy chłopak kończy grę, okazuje się, że znajduje się w Borg Industries razem z Cyrusem Borgiem i Wu. Mistrz pyta Lloyda, dlaczego inni nie pojawili się na symulacji, a Zielony Ninja odpowiada, że reszta miała już plany. Cyrus Borg stwierdza, że śmierć Zane'a wpłynęła na wszystkich: napomina też, że nie widział od pogrzebu swojej asystentki P.I.X.A.L. Następnie okazuje się, że ninja odeszli z drużyny: Jay tworzy program telewizyjny, Cole jest drwalem, Kai nielegalnie walczy na ringu. Lloyd odwiedza kolejno każdego z ninja, próbując przekonać przyjaciół, żeby znowu utworzyli drużynę, jednak każdy z nich odmawia. Po spotkaniu z Lloydem Kai wyrusza do restauracji Chena, o której wspominał Zielony Ninja. Po drodze odwiedza jeszcze pomnik Zane'a.

W restauracji okazuje się, że Lloyd zaprosił też Jay'a i Cole'a. Gdy cała czwórka się spotyka, Lloyd sugeruje, że mogliby znaleźć nowego Ninję Lodu, jednak reszta gwałtownie protestuje: Cole stwierdza, że Zane nie może być przez nikogo zastąpiony. Lloyd stwierdza, że Zane był jego przyjacielem, ale teraz musi myśleć o dobru drużyny. Mimo to reszta nadal nie chce zgodzić się na znalezienie nowego ninja, twierdząc nawet, że bez nindroida drużyna już nie istnieje.

W tym momencie pojawia się kilkoro sług Chena. Ninja zaczynają z nimi walczyć i po krótkiej potyczce przeganiają ich z restauracji. Cała czwórka biegnie za nimi, jednak gdy docierają na zaplecze restauracji, znajdują tam ciasteczka z wróżbą i kartkę, na której znajduje się obrazek Zane'a i wiadomość, że ninjadroid nadal żyje. Mimo początkowego zaskoczenia i niedowierzania, chłopaki otwierają ciasteczka i znajdują w nich zaproszenia na Turniej Żywiołów. Od razu stwierdzają, że muszą uratować przyjaciela: w tym celu mają przybyć do przystani o północy bez broni.

W tym samym czasie Garmadon pyta Nyę i Wu, czy zamierzają naprawić Perłę Przeznaczenia, i zamierza do nich dołączyć. Idzie do Lloyda, by zapytać go, czy im pomoże, jednak Lloyd wykręca się i mówi, że wybiera się z resztą chłopaków na ryby. Pyta przy okazji Garmadona, czy istnieją inni mistrzowie obdarzeni mocą, a Garmadon dziwi się, że o to pyta. Zielony Ninja wychodzi, zostawiając przy okazji wędkę i pudełko z restauracji. Garmadon je zauważa i jest zaniepokojony.

Ninja spotykają się w przystani, gdzie przypływa statek z Wyspy Chena. Już mają na nim odpływać, gdy pojawia się Garmadon. Wrzuca jednego ze sług Chena do wody i zostaje na statku. Tymczasem Kai zauważa Skylor i zaczyna się nią interesować. Inni przypatrują się zawodnikom i pytają Garmadona o ich moce. Okazuje się, że nawet on nie zna ich wszystkich.

Nagle Mistrz Metalu, Karloff, atakuje Kaia. Temu po krótkiej walce pomaga Skylor, jednocześnie kopiując jego moc. W tym samym momencie wojownicy docierają na miejsce. Lloyd stwierdza, że jeżeli Zane jest na tej wyspie, odnajdą go.

Na wyspie Chen, stojąc przy celi więziennej, śmieje się i stwierdza, że to on rozdaje wszystkie karty. Odcinek kończy się ujęciem skierowanym na twarz uwięzionego Zane'a.

Opis

To jest opis pochodzący z Galapagos.com.pl. Nie należy go modyfikować.

Kiedy ninja dostają zaproszenie na Turniej Żywiołów z sugestią, że Zane może wciąż żyć, przyjmują wyzwanie i wyruszają w podróż na Zaginioną Wyspę mistrza występku, Chena, by odzyskać swojego przyjaciela.