FANDOM

“Bir Ninja kendisini korumaz. Kendilerini koruyamanları korur.”
— Cole (Zane) için
Cole Brookstone
Cole 2015
Information
Olduğu Şey Ninja
Element Ustaları
Favori Silah Sarsıntı Tırpanı
Element Toprak Kılıcı
Tekno Toprak Kılıcı
Su Bıçağı
Element Toprak
İlk Görünüş Ninjanın Yolu
2263 Turbo Shredder
LEGO Battles: Ninjago
Cole: Toprak Ninjası (kitap)
Durum Yaşıyor
Seslendirmen Kirby Morrow
Harun Can (Türkçe)
Cole Spinjitzu Ustalarının önemli kişilerindendir. O Toprağın Siyah Ninjası ve liderdir.Ayrıca kendisi bir hayalete dönüşmüştür. Diğer üç ninja ile Yeşil Ninjayı korumak için seçilmiştir.

Biyografi Edit

Çocukken, Cole'un babası onu Marty Oppenheimer'ın Gösteri Sanatı Okuluna yazdırmıştı, babası kendisi gibi adımları takip edip bir dansçı olmasını umut etmiştir. Bunu yapmaya isteksizdi ama babasını üzmek istemediği için gizlice okuldan kaçmıştır, babasının hala onu dans dersi aldığını düşündürmüştür.

Cole başka yerden diğer yerlere gidiyordu, sürekli gücünü test etmesi için birşeyler arıyordu. Dağa tırmanarak Sensei Wu'yu ilk o ziyaret etmiştir. Büyük potansiyelini öğrenmek için için Spinjitzu Manastır'ına gitmiştir.

Görünüm Edit

Cole'un kaslı bir vücut yapısı vardır. Kabarık siyah saçları ve gür kaşları vardır. Çoğunlukla siyah giyinmeyi tercih eder.

Kişilik Edit

Başlangıçta, Cole amaçsız ve yönsüzdü ancak Toprak Ninjası olmak onu Sensei Wu'nun teklifinden daha çok sevindirmiştir. Cole diğerlerine işi bitirmek için yardım etmeyi sever.

İlk Başta, Cole korkusuz olarak görünüyordu ancak Zane onun hemen bir ejderha korkusu olduğunu anlamıştır. Ancak sonradan Element Gücünü açtığında ejderhalardan korkmamaya başlamıştır. Ve hayaletlerden de korkar (kendisi de bir hayalet olana dek).

Zane ve Cole Ninjaların arasında en ciddi ve odaklı olanlardır. Cole Zane gibi çok ciddi olmayı sevmez ve arada sırada ince espriler yapar.

Cole'un en iyi arkadaşı Jay'dir. İlk başlarda Jay ile Nya konusundan dolayı kavga etseler de bu en iyi arkadaş oldukları gerçeğini değiştirmez. Hatta 6. sezonda Cole bunu Jay'e söylemiştir.

Silahlar ve Yetenekler Edit

Cole Toprak elementini kullanması ona güç ve dayanıklılık verir. Düşmanlarına karşı Taş Duvarı, taş dikenleri gibi şeyler yapabilir ve doğaüstü gücüyle ayakta kalabilir. Tam güçteyken, ayağıyla deprem yaratabilir, çatlak oluşturabilir, kaya atabilir ve düşmanlarına toz gönderebilir.Airjitzu ve Spinjitzu bilir. Çoğunlukla da Spinjitzu kullanmayı tercih eder.

Dans yetenekleriyle birlikte Cole esneklik kazanmıştır, kendisini rahat hissetirebilir. Dansı sayesinde zor olan hareket Üçlü Kaplan Sıçrayışını yapabilir (Bu ona eskilerde bela vermiştir. ).

Savaştayken, Cole'un favorisi tırpandır, özelliklede Sarsıntı Tırpanı. Ondan sonra Element kılıcını Toprak güçlerini kullanmak için kullanır.