FANDOM

Element Ustaları
TheMasters
Information
Olduğu Şey Ninja (Bazıları)
Element Fire
Lightning
Earth
Ice
Energy
Sound
Speed
Gravity
Poison
Metal
Amber
Water
Smoke
Form
Shadow
Light
Mind
Nature
Wind
Durum Yaşıyorlar
Element Ustaları LEGO: Ninjago daki bir gruptur. Çeşitli elementlerde ustalıkları vardır. Başlangıçtakiler İlk Spinjitzu Ustası'nın koruyuclarıydılar, şimdi ise Ninjago yu koruyorlar.

İlk Serpantine Savaşında vatandaşları koruyorlardı, Chen'in akıl karıştırmaları yüzünden Dünya daki en yıkıcı olay olmuştur.

Element Ustaları Listesi, Torunları , ve Elementler Edit

Ateş Edit

Ateş dört ana elementlerden bir tanesidir. Bu elementeri kullananlar çoğunlukla kendilerini Ateş Kılıcı ve Ateş Ejderi ile savunurlar, ve çoğunlukla kırmızı kıyafeti tercih ederler. Element sayesinde ateştopu yapabilir başkalarını ileriye itebilir, Buz elementini eritebilir.

  • Kai ve Nya'nın Babası (İlk Ateş Ustası)
  • Kai
  • hehe
  • tamam

Buz Edit

Buz dört ana elementlerden bir tanesidir. Bu elementeri kullananlar çoğunlukla kendilerini Buz Shurikenleri ve Buz Ejderi ile savunurlar, ve çoğunlukla beyaz kıyafeti tecih ederler. Element sayesinde kişileri dondurabilir, kaçış yolu yapabilir ve Ateş elementini söndürebilir.

  • İlk Element Ustası
  • Zane

Yıldırım/Şimşek Edit

Yıldırım dört ana elementlerden bir tanesidir. Bu elementi kullananlar çoğunlukla kendilerini Yıldırım Nunçakuları ve Yıldırım Ejderi ile savunurlar, çoğunlukla mavi giymeyi tercih ederler. Bu güç ile sistemleri geriyüklüyebilir ve düşmanları çarpabilir.

  • İlk Yıldırım Ustası
  • Jay

Toprak Edit

Toprak dört ana elementlerden bir tanesidir. Kaya, çamur, toz, ve yerdeki farklı mineralleri temsil eder. Kendilerini çoğunlukla Sarsıntı Tırpanı ve Toprak Ejderi ile savunurlar. Deprem gibi olaylar yaratıp düşmanları etkisiz hale getirebilir.

  • İlk Toprak Ustası
  • Cole

Altın Güç Edit

Orjinal olarak Yaratıcılık İlk Spinjitzu Ustası kullanmıştır. Bu element Yaratıcılık elementinin alternatif halidir. (Ateş,Toprak,Buz,Yıldırım,Enerji) ve muhtemelen Işık elementlerinin birleşiminden oluşur. Altın Güç Yaratıcılığın aksine Enerji gücünü ofansiv atakta kullanır.

  • İlk Spinjitzu Ustası
  • Garmadon
  • Sensei Wu
  • Lloyd

Demir Edit

Metal Ninjago'daki ikincil derece bir elementtir. Elementi kullanlar kendilerini metale çevirip diğer element güçlerini savunabilir ve başkalarına daha sert bir şekilde atak yapabilir.

  • İlk Demir Ustası
  • karlof

Işık Edit

Işık Ninjago'daki ikincil derece bir elementtir. Elementi kullananlar görünmez olabilir. Görünmezken geçici olarak zarar alamazlar. Sadece üzerlerine toz tarzı gibi şeyler dökülürse farkedilebilirler.

  • İlk Işık Ustası
  • Paleman

Hız Edit

Hız Ninjago'daki ikincil derece bir elementtir. Yüksek hıza çıkabilirler, Dünyada ki en hızlı şeyleri aşabilirler. Ayrıca saldırılardan kolay şekilde kurtulabilirler ve bu sayede dövüşü kısa sürede kazanırlar.

  • İlk Hız Ustası
  • Griffin Turner

Edit