FANDOM

“Her zaman bir yerde birşeyin adına savaş olursa, her zaman Ninjalara ihtiyaç olacaktır. Ve bizde hazır olacağız!”
— Kai
Kai Smith
JungleKaiCGI
Information
Olduğu Şey Ninja
Element Ustaları
Favori Silah Ateş Kılıcı
Ateş Element Kılıcı
Ateş Tekno Kılıcı
Kai'ın Yeşim Kılıcı
Obsidyen Kılıç
Ateş Aeroblade'i
Element Ateş
İlk Görünüş Ninja'nın Yolu
2258 Ninja Ambush
LEGO Battles: Ninjago
Kai: Ninja of Fire (kitap)
Durum Yaşıyor
Seslendirmen Vincent Tong
Kai Kırmızı Yani Ateş Ninjasıdır.Kardeşi Nya'yı Korumak İçin Her Şeyi Yapar.Kendisi Spinjitzu Ustalarına Son Katılan ve Gerçek Potansiyeline Son Ulaşandır. O ve Onun Arkadaşları Yeşil Ninjayı Korumak İçin Seçilmişlerdir.

BiyografiEdit

Kai Ignacia Adında Bir Yerde Doğdu.Kendisi "Dört Silah" Adlı Mağazada Çalışan Demircinin İlk Oğludur. O ve Onun Genç Kardeşi Nya Babalarının Yerlerinde Çalışıyorlar.Babaları Öldüğünde Kai Kendisine Aile İşini Devam Ettirmek İçin Söz Verdi.

GörünümEdit

Kai Çoğunlukla Kırmızı Giymeyi Tercih Eder. Kai'ın Kahverengi ve Sivri Saçları Vardır. Kaşı Yarıktır.

KişilikEdit

Kai İlk Katıldığı Zaman Sabırsız Bir Kişiydi. Ancak Sensei Wu nun Yardımıyla Bunu Düzeltti. Birisi Sevdiklerine Zarar Verince Öfkeleniyor ve Bunu Avantaja Dönüştürüyor. Savaşırken Her Zaman Ciddidir. Çok Sıcak Kanlıdır.

Silahlar ve Yetenekler Edit

Kai Dövüşürken Kılıç Kullanmayı Tercih Eder. Bunu Zaten İsekeletler Saldırıcna Hemen Kılıçla Dövüştüğünüde Belli Ediyor. Silahı Kaybetmeden Önce "Ateşin Kılıcı" nı Kullanıyordu. Ve Sürekli Olarak Katana da Kullanır. Yüksek Ateş Elementi Derecesine Sahip Element Kılıcınıda Kullandı. Lloyd Overlord (Derebeyi) ni Yendikten Beş Yıl Sonra Kai Diğer Ninjalarla Tekno Kılıçlara Sahip Oldular. Bu Kılıçlar Her Türlü Elektronik Eşyayı Hekleyebilir.