FANDOM

Ronin
FullRonin
Information
Olduğu Şey Usta Chen (eskiden)
Kara Samurai
Ninja (halen)
Favori Silah Aeroblade
Element Yok
İlk Görünüş Lego Ninjago: Shadow of Ronin (Oyunda)
Stiix and Stones (TV serisinde)
Durum Yaşıyor
Seslendirmen Brian Dobson
Ronin bir hırsızdır, oyunda Kryptarium Hapishanesi'nden kaçıp Obsidyen Kılıcı ile ninjaların anılarını çalmıştır ve oyun için baş düşman olmuştur. Dizide ise Stiix and Stones bölümünde parşomeni çalmıştır ve hayaletler onun peşine düşmüştür. Ninjalarla dost olmuştur ve Nya'ya su gücünü çıkarması için korkusunu yenmesinde yardımcı olmuştur.

Hikaye Edit

Ronin bir paragözdür. Obsidyen Kılıcı "Hibiki" adlı yerden çalmıştır.

Zane, Derebeyi'ni yok ettikten sonra, Ronin Elementler Turnuvası'nda ninjaları çekmek için Zane'i yep yeni yapmıştır ve onu Chen'e para karşılığı satmıştır.

Kişilik Edit

Ronin yarı güvenilir bir insandır. Kendisi usta bir hırsız, dolandırıcı, sahtekardır. Para verene çalışır. Ayrıca korkaktır, örneğin hayaletler ondan kılıcı getirmelerini istediğinde ayrıca onu ruhunu almakla tehdit ettiler o yüzden Ronin korkup ninjalardan kılıcı çalmıştır. Ama Ronin yardımcıdır da. Ninjalara ve özellikle de Nya'ya hayaletleri yenmekte yardım etmiştir ve Nya'ya gücünü çıkarmakta yardımcı olmuştur.

Yetenekler ve Silahlar Edit

Ronin iki katana ve Obsidyen Kılıç kullanmıştır. Kendi çaldığı veya yaptığı silahlarıda kullanır örneğin; tırmanma kancası, patlayıcı şurikenler, dev bir titan ve R.E.X.

Önemsiz Şeyler Edit

  • Ronin'in Turnuva ve Tekno kıyafetlerine benzeyen yarı örten bir maskesi ve Sensei Wu'nun tipinde bir pembe benzeri renkte şapkası vardır.
  • Oyunda Ronin'in üç oynanabilir hali vardır; Samurai kostümü, ilk kostümü ve suçlu kostümü.
  • Oyunda Ronin'i kullanırken kullanılabilen özellikler; patlayıcı şuriken ve obsidyen kılıç atma, iki katana ile yakın dövüşme, bozuk şeyleri tamir etmek.
  • Ayrıca Aeroblade'i vardır. Bu silah sayesinde Hayaletleri yok edebilir. İçinde hangi element veya ne olduğu bilinmiyor ancak su olabilir. Aeroblade okyanustan çıkarılan derintaş'tan yapıldı
  • Ronin Star Wars karakteri Han Solo'ya benzemektedir, ikiside özel güçsüz, uçan araçlara sahipler, iyi veya kötü değiller ancak çoğunlukla iyi tarafta yer alırlar, kendilerini savunurlar.