FANDOM

“Ve bir Ninja asla diğer Ninjayı yanlız bırakmaz.”
— Zane Cole için
{{Character|color = Silver|title = Zane Julien|image =
Zane
ZaneCGI
{{{title}}}
Żywioł {{{element}}}
Atut {{{strength}}}
Smok {{{dragon}}}
Broń {{{weapon}}}
Status {{{status}}}
Lokalizacja {{{location}}}
Kategoria:Mistrzowie ŻywiołówKategoria:Postacie

Zane Spinjitzu Ustalarının Büyük Kahramanıdır. O Buzun Beyaz Ninjasıdır. Onun Hikayesini Kimse  Bilmiyordu."Tik Tak" Böl Bölümünde Bir Robot Olduğu Anlaşılıyordu, Başka Bir Deyişle "Nindroid" (Ninja ve Android Kelimelerinin Birleşmiş Halidir,,) Diğer Üç Ninja Gibi Zane'de Yeşil Ninjayı Korumak İçin Seçildi.

Overlord'u Alt Ettikten Sonra Öldüğünü Sanıldı Ancak Titanium Ninja Oldu.

Biyografi Edit

Zane Dr.Julien Tarafından AğaçBoynuz ormanı yerinde olan bir atölyede yapıldı. Kendini koruyamayanları korumak üzere programlandı. Dr.Julien ile birlikte çok yıl geçirdi. Dr Julien ona yemek yapma gibi şeyleri öğretti. Dr Julien Zane'e yol göstermesi için Şahin'i yaptı. Ve bu mekanik kuş Zane'e yardımcı ve dost oldu.

Dr.Julien ölümün eşiğindeyken Zane'in kaderi ile yüzleşmesi için hafıza düğmesini kapattı ve Zane'in hafızası silinmiş oldu. Ardından Dr Julien hayata gözlerini yumdu.

Zane bunun ardından hayata atıldı ve Sensei Wu buzlu bir yerde meditasyon yaparken Zane'i buldu ve onu yanına aldı. Jay ve Cole ile Manastırda eğitime başladı ve buz gücünü ortaya çıkardı.
Zane gerçek potansiyelini de geçmişini öğrendiği Tick Tock bölümünde ortaya cikarmistir.
Sketch-1552638507701

zane buz super nrg ve onu yanına aldı. Sensei Wu ve Lloyd ile Manastırda eğitime başladı ve buz gücünü ortaya çıkardı suit.gerçek potansiyelini de geçmişini öğrendiği Tick Tock bölümünde ortaya cikarmistir jay zane super nrg.

zane yeni okulda 6.sınıf yaşı.32. Nya ve Lloyd ile Manastırda eğitime başladı ve buz gücünü ortaya ortaokul. gerçek potansiyelini de geçmişini öğrendiği 361 bölümünde ortaya cikarmistir nya lloyd ortaokul.

Görünün Edit

Zane çoğunlukla beyaz giyinmeyi tercih eder. Ninja kıyafeti de ilk sezonlar beyaz, diğer sezonlar siyah beyazdır. Zane'in düz açık sarı renkte saçları vardır. Göğsünde "Güç, Ses, Hafıza ve Espri" için düğmeleri olan bir kapağı vardır. Ayrıca kolunda da o kapaklardan bulunur. Güç kaynağı, ya da kalbi de göğsünde bulunur.

Kişilik Edit

Zane ninjaların arasında en bilge ve en ciddi olanıdır. Kendisinde çok az ve ince bir espri anlayışı vardır. Ayrıca Sensei Wu ile arasında güçlü bir bağ bulunur. Diğer ninjalar en başta onu tuhaf buluyorlardı, fakat kısa sürede buna alıştılar. Zane nereden geldiğini pek hatırlamaz. Ninjaların onun ailesi olduğunu düşünür. Geçmişindeki detayları iyi hatırlayamaz. "Tik Tak" bölümünde bir robot olduğunu öğrenmiştir ve bu gerçek onu şaşırtmış ve umutsuzluğa itmiştir. Ardından Ninjalar sayesinde kendini bir robot olarak kabul edebildi. Babasını/Yatarıcısını hatırladığında Dr.Julien'I artık babası olarak kabul eder.

Silahlar ve Yetenekler Edit

Zane'in ninja silahı shurikenlerdir (ninja yıldızları). Bazı zamanlarda katana, mızrak gibi silahları da kullanır. Ve buz gücü kanalı olan Elemental Kılıcı da kullanır. Titanyuma dönüştükten sonra güçleri ona Titanyum Ejder'i kazandırmıştır.

EK AÇIKLAMALAR Edit

Zane P.I.X.A.L adında bir robotu sever. Zane 3. Sezon 8. bölümde Overlord (Derebeyi)'ne  karşı gelerek onu öldürdü ve kendisi de öldü. Ancak sonradan Titanyum Ninja olarak geri döndü.