FANDOM

Джей до зустрічі із сенсеєм
Ця стаття входить до списку незавершених статей на Ніндзяго вікі. Вона має неповну або неточну інформацію.

Ви можете допомогти Вікі Ніндзяго вікі, доповнивши її.

«Мої ніндзя навчили мене відповідальності, впевненості, почуття гумору, і слухати внутрішній голос.»
— Майстер Ву Залізному Баронові, «Уроки для майстра»

Майстер Ву (також відомий як Майстер драконів, або Підступний обманщик, як його називала Асфіра) — мудрий, літній наставник ніндзя і майстер Творення. Він народився як син Першого Майстра Спінджитцу, брат Лорда Гармадона і дядько Ллойда. В Ву було важке дитинство, оскільки його брат, був вкушен змією, і в ньому зародилось зло. Пізніше після смерті свого батька, в Ву було багато битв проти свого брата. Потім Ву почав навчати чотирьох учнів. Це були майбутні майстри- Землі, Вогню, Блискавки і Криги. Він навчає їх Спінджитсу і пізніше переживає разом з ними битви з Скелетами, Зміями, Кам'яною Армією. Коли Ніндзя б`ються проти ніндроїдів, Оверлорд захоплює Сенсея Ву, і той виконує його накази до того часу поки ніндзя його не рятують. Пізніше, коли ніндзя поїхали на острів Чена, Сенсей Ву намагається їх повернути. Потім він б`ється разом з усіма іншими майстрами стихій проти приспішинків Чена.

Через деякий час після того як закінчилась війна між Ченом і Ніндзя, як наперший учень Майстра Ву- Морро, приходить з світу проклятих і захоплює тіло Ллойда. Пізніше Ву навчає Нію контролювати елемент Води. Та в свою чергу знищує господиню Морро.

Пізніше на Ніндзяго нападає джин Надакхан, який запихає Ву в Джин-Меч, хоча Джей своїм останнім бажанням відмінив ці дії.

В час Дню Спочилих, Ву попереджений Морро, об`єднує Ніндзя під час того як Майстер Янг ставив свої правила.

Пізніше Ву бився сам на сам проти Акронікса, який вдарив його зброєю часу, через що вчитель ніндзя почав швидко старіти. Пізніше його вилікували. Потім він загубився в часі разом з майстрами часу.

Пізніше Ніндзя знаходять маленького Ву (він став таким після дії зброї часу). Молодий вчитель Ніндзя знаходиться у Синів Гармадона, поки його не рятує Коул. Потім він знаходиться на борту Дару Долі (кораблю Ніндзя), коли того нищить Колос. Потім Ніндзя використовують мандрівний чай, разом з Майстром Ву і попадають в світ Оні і Драконів.

В світі Оні і Драконів Ніндзя стараються зібрати радіо, але в них не виходить. Після цього 9-річний Ву хоче їсти, тому Коул і Ву йдуть на пошуки чогось що можна їсти. Вони знаходять дитинча доакона, і стараються забрати його їжу, але їх помічає велика дракониха. Рятуючись від дракона, вони знаходять печеру. Потім ввечері вони повертаються разом з їжею, але Ніндзя вже немає разом з розламаним кораблем. Вони зустрічають мисливців на драконів. Вони змінюють їм`я і йдуть разом з ними до їхнього міста. Там вони бачать як Ніндзя б`ються проти дракона, тому вони скидають їм ланцюги. Пізніше Ву разом з ніндзя і Першонародженою попадають в світ Ніндзяго де б`ються з Гармадоном і перемагають його.

Пізніше Ву б’ється разом з Ніндзя і Гармадоном проти Оні. Вони створюють торнадо творення і перемагають темну силу, завдяки золотій силі Першого Майстра Спінджитсу.

Пізніше Ву відриває Ніндзя від вічного відпочинку і починає тренувати їх. Перед тим як до монастиря доходить Асфіра, Ву розповідає Ніндзя про те що Асфіра шукає його. Також він старається повернути Ніндзя коли ті пішли в інший світ на пошуки Зейна.