FANDOM

Джей до зустрічі із сенсеєм
Ця стаття входить до списку незавершених статей на Ніндзяго вікі. Вона має неповну або неточну інформацію.

Ви можете допомогти Вікі Ніндзяго вікі, доповнивши її.

«Я зіграв багато ролей. Носив багато масок. Батько. Чоловік. Брат. Учитель. Але тільки одна була викликана назад — Руйнівник!»
— Лорд Гармадон, «Істинний потенціал»

Лорд Гармадон — владолюбний володар Руйнування і відроджена зла форма колишнього наставника ніндзя, майстра Гармадона. Він був первістком Першого майстра спінджитцу, старшим братом Ву, чоловіком Місако й батьком Ллойда. Гармадон зростав, опановуючи мистецтво ніндзя разом з братом. У дитинстві він був укушений Великим Пожирачем і заражений злом, що звело його на темніший шлях, який зваблював його дедалі більше, поки він ще вважався одним з героїв Ніндзяґо. За кілька років після завершення Зміїної війни, у нього з Місако з'явився син Ллойд, про якого він глибоко піклувався попри свою спотворену душу. Деградація перетворила його на злого воєначальника, якого було вигнано до Пекла.

Уклавши союзи із скелетами й серпентинами з метою здобути Золоту зброю, Гармадон зрештою приєднався до Оверлорда, втім, останній використав його в якості носія для свого відродження. Після перемоги Ллойда над Оверлордом Гармадон очистився від зла і возз'єднався із сім'єю, сподіваючись спокутати свої злодіяння.

Гармадон став майстром, а під час Ніндроїдового конфлікту він зблизився зі своїм сином. Після самопожертви Зейна Гармадон і ніндзя відправилися на таємничий острів, сподіваючись його врятувати. Там вони виявилися втягненими в конфлікт з майстром Ченом і його культом. У спробі перемогти армію Чена Гармадон був засланий до Проклятого Царства. Під час вторгнення привидів його син Ллойд востаннє зустрів свого батька, вдягнувши й носивши його вбрання в бою. Гармадон загинув при знищенні Найвеличнішої Нією та потрапив до Царства спочилих.

Ллойд вшановував життя свого батька, успадкувавши роль майстра. Утім, за деякий час, кримінальний синдикат, відомий як Сини Гармадона, спробував воскресити його злу форму. Під керівництвом Харумі група досягла успіху, відродивши Гармадона у вигляді монстра без жодних залишків добра. Мало не вбивши Ллойда і начебто знищивши ніндзя, він почав правити як імператор Гармадон.

Він пригноблював громадян і розшукував свого сина, який очолював Рух опору. Після повернення Ву і початкових ніндзя до Ніндзяґо, Ллойд переміг Гармадона, відмовившись битися, і той втратив свої сили. Його було забрано до в'язниці «Криптарій», але перед цим він встиг попередити про прийдешню темряву.

Під час вторгнення Оні Гармадону вдалося переконати Ллойда звільнити його, щоб допомогти ніндзя. Після об'єднання із ними й Ву в Торнадо творення для перемоги над Оні,(і після самої пермоги) він зник у невідомому напрямку.