FANDOM

Джей до зустрічі із сенсеєм
Ця стаття входить до списку незавершених статей на Ніндзяго вікі. Вона має неповну або неточну інформацію.

Ви можете допомогти Вікі Ніндзяго вікі, доповнивши її.

«Надія є завжди. Акіта досі десь там, і мої друзі десь там. І якщо я щось знаю, то це те, що ніндзя ніколи не кидають. Вони ніколи не здаються. Взагалі.»
— Ллойд Катару

Майстер Ллойд Монтґомері-Гармадон - зелений ніндзя, нинішній майстер енергії та лідер ніндзя. Він є сином Місако й Гармадона, племінник Ву і онук Першого Майстра спінджитцу.

Колись Ллойд хотів стати злим лордом, як і його батько, але коли його взяли ніндзя, і його вибрала Золота Зброя, він подивився на світ по-іншому. Він зустрічає свою матір Місако, яку довго не бачив.

Потім він б’ється з Гармадоном і Оверлордом, після чого стає Золотим Ніндзя. Після цього Оверлорд повертається і захоплює Ніндзяго. Там він забирає золоту силу Ллойда. Зейн перемагає Оверлорда, заплативши за це життям.

Пізніше ніндзя знаходять Зейна на острові Чена. Там вони б’ються проти несправжніх Анакондраїв. Але коли на перемогу майже немає шансу, Сенсей Гармадон жертвує собоє заради перемоги ніндзя, і потрапляє в світ Проклятих.

Пізніше Морро входить в тіло Ллойда, коли той був на завданні. Майстер вітру контролює тіло Ллойда, і викликає свою володарку у світ Ніндзяго.

Потім Ніндзя разом з Ллойдом б`ються проти джина Надахана. Ллойд, загадуючи бажання стає старим, як Майстер Ву. В останній битві Надахан заморожує його, як і всіх інших Ніндзя крім Джея. Але Джей, загадуючи бажання, перемагає джина.

Коли на Ніндзяго нападають Майстри Часу, Ллойд старається перемогти їх разом з іншими Ніндзя. Коли Майстер Ву губиться в часі, Ллойд стає Майстром для Ніндзя.

У 8 сезоні, Ллойд і Ніндзя борються проти Синів Гармадона за маски оні, завдяки яким можна воскресити Гармадона. Ллойду подобається принцеса Харумі, яка потім показує свої справжні плани і воскрещає Лорда Гармадона. Ллойд старається перемогти свого батька, але в нього не виходить.

Після цього Ллойд разом з Нією, Місако і майстрами стихій старається завадити планам Лорда Гармадона. В кінці 9 сезону Ллойд разом з Ву б’ється проти Гармадона і перемагає його. Лорда Гармадона направлено за решітку, а Ніндзяго врятоване.

Вже в 10 сезоні, на Ллойда чекають нові випробування. На світ надходить темна сила оні і Ллойду приходиться випустити Гармадона, щоб той допоміг йому перемогти темну силу. В останній битві з Оні, Ллойд зустрічається з Першим Майстром Спінджитсу і Ніндзя перемагають.

В 11 сезоні Ллойд рятує Ніндзяго від змії Асфіри, використовуючи заборонене Спінджитсу. Пізніше Ллойд попадає в Неверленд. Там він нагадує Зейнові що він насправді ніндзя а не Льодовий Імператор. Потім Ніндзя приходять назад в Ніндзяго, через портал.