FANDOM

Джей до зустрічі із сенсеєм
Ця стаття входить до списку незавершених статей на Ніндзяго вікі. Вона має неповну або неточну інформацію.

Ви можете допомогти Вікі Ніндзяго вікі, доповнивши її.

«Роками я тренував своїх ніндзя. Вони стали могутніми. Вони досягли істинного потенціалу. Вони стали сім'єю.»
Майстер Ву

Ніндзя - команда воїнів, які знають силу стихій і спінджитцу. Створена майстром Ву. Ніндзя- головні герої на протязі всього серіалу . Спочатку майстер Ву об`єднує тільки чотирьох ніндзя- Джея, Кая, Коула і Зейна. Ця команда знаходить золоту зброю, а пізніше рятують Нію. Після цього Ніндзя проходять багато іспитів, таких як: Битва з Зміями, битва з Скелетами, Роскриття потенціалів, Знаходження Зеленого ніндзя, яким потім виявився Ллойд.

Але на цьому пригоди ніндзя не скінчились. Пізніше вони бились з ніндроїдами, потім з Ченом і Клаусом, ще з Морро і його армією привидів. Але пригоди продовжуються, на цей раз вже з Нією, яка стала майстром води. Команда з 6 ніндзя пережили пригоди і битви з джином Надаханом, з армією Верміліонів і їхніх командувачів- майстрів часу Кракса і Акронікса. Пізніше ніндзя бились з так званими Синами Гармадона, які хотіли воскресити Гармадона і захватити з ним світ. Але пригоди продовжуються. На цей раз Кай, Коул, Джей, Зейн і маленький Ву потрапляють в світ Оні і Драконів, де їм треба битись з людьми які полювали на драконів, щоб ті працювали на них. В цей час Ллойд, Нія, Місако і команда Спротиву яка все ще б`ється проти Гармадона, стараються заважати Синам Гармадона зробити свої злі плани. Далі ніндзя б’ються з підступною змією Асфірою, яка хоче помсти. А ще пізніше вийшовши на пошуки Зейна в інший світ, в них зав`язується конфлікт з Крижаним Імператором, після чого з`ясовується що Крижаний Імператор це- Зейн. Друзі напамятовують йому хто він є, і коли він вже все згадав, забирають його з собою в Ніндзяго.

Історія Редагувати

Пілотний сезон «Повернення Лорда Гармадона» Редагувати

Лорд Гармадон командує армією Скелетів, і планує з їхньою допомогою знайти всю Золоту зброю. Брат Лорда Гармадона- Сенсей Ву, нехоче щоб його злий брат повернувся, тому заходить чотирьох майбутніх майстрів- Вогню, Криги, Землі і Блискавки. Він починає їх навчати спінджитсу, і вони разом знаходять три зброї- Кирка Землі, Нунчаки Блискавки і Сюрикени Криги. Потім Лорд Гармадон користується Нією яку викрав( через то що Нію викрали, Кай захотів її врятувати, тому став Ніндзя), яка заманює Кая в храм Вогню. Там Ніндзя її спасає, але меч Вогню, який взяв Майстер Ву, разом з вчителем Кая летить в Підземний світ, де головний Лорд Гармадон. В цей час Скелети напали на інших Ніндзя, зв’язавши їх і забравши Золоту зброю. Розв’язавши себе Ніндзя переслідують Скелетів, але в останню мить не встигають їх наздогнати, і Самукай (головний з армії Скелетів) разом з своїм військом входять в Підземний світ. Ніндзя клянуть себе що неназдогнали Скелетів, і Зейн каже що в інший світ так просто попасти вони не можуть. Потім прилітає Кай на драконі разом з Нією і підтверджує ці слова. Але потім він каже що дракон на якому він приїхав може попасти в інші світи, також як і інші дракони. Спочатку Коул неохоче їхати бо боїться драконів, пояснюючи свій вибір тим що на драконі і так немає місця. Тоді Кай вирішує знайти інших драконів які охороняли Золоту зброю. Вони їх знаходять, а тоді залишаючи Нію, Ніндзя в чотирьох летять в Підземний світ. Там вони б’ються з Скелетами, перемагаючи їх вони заходять до зали, де побачили Сенсея Ву, Самукай який з ним бився і Лорда Гармадона. Кай хотів теж битись щоб допомогти Майстру Ву, але Зейн зупинив його, сказавши що це бій тільки Майстра Ву. Самукай перемагає Сенсея Ву- Нунчаками Блискавки, Сюрикенами Криги і Киркою Землі. Коли він переміг Сенсея Ву, тоді забрав Меч Вогню, і тепер в нього були всі чотири зброї. Самукай хоче перемогти Гармадона, за допомогою зброї, але Гармадон каже що давно вже знав що Самукай його зрадить. Самукай не витримує силу чотирьох Золотих зброй, і його розриває. Гармадон використовує чотири зброї і заходить в портал утворений силою Золотої зброї. Ніндзя забирають свою зброю, їдуть до кузні, де колись працював Кай. Там їх зустрічає Нія, і вони всі разом с людьми які живуть в тому селищі святкують перемогу Ніндзя.

1 сезон «Повстання Змій» Редагувати

Ніндзя граються в відеоігри навіть не тренуються щоб триматись в формі. Син Лорда Гармадона, Ллойд, хоче стати таким як свій батько, тому починає лякати жителів селища Джаманакай.